Encuesta 2.0-2º cuatrimestre
Related Post
Horarios DEFINITIVOS 24-25Horarios DEFINITIVOS 24-25
SEDES DEL CENTRO
Graus
Lunes
Certificado 08:45-13:15
FIPA 9:45-11:45
Tutorización (ESPAd-AGM-AGS) 11:30-13:00
Inglés II.2 17:15-19:00
Francés II.2 17:15-19:00
Curso básico carné de conducir y seguridad vial 19:00-21:00
Tutorización (N2) 19:00-20:00
Tutorización (FIPA) 20:00-21:00
Martes
FIPA 10:45-12:45
Tutorización (ESPAd-AGM-AGS) 11:30-13:00
Inglés IV 16:30-18:15
Tutorización (ESPAd-AGM-AGS) 18:15-19:30
Español y CCSE 19:00-21:00
Miércoles
Certificado 08:45-13:15
Entrenamiento y apoyo a la memoria 11:00-12:30
Uso básico de dispositivos móviles y tabletas I.1 16:00-17:30
Informática Básica 17:30-19:30
Francés III.1 17:15-19:00
Español y CCSE 19:00-21:00
Taller de fotografía 20:00-21:30
Jueves
Entrenamiento y apoyo a la memoria 11:15-12:45
Francés I.2 17:15-19:00
Tutorización (N2) 19:00-20:00
Tutorización (FIPA) 20:00-21:00
Viernes
Certificado 08:45-13:15
Benabarre
Lunes
Taller de empleo 7:30-15:00
Entrenamiento y apoyo a la memoria 18:00-19:30
Martes
Francés II.1 16:45-18:30
Miércoles Y Viernes
Taller de empleo 7:30-15:00
Campo
Martes
Inglés III.1 17:00-18:45
Miércoles
Entrenamiento y apoyo a la memoria 12:00-13:00
Castejón de Sos
Lunes
Lenguas Aragonesas: Aragonés / Patués 16:30-17:30
Martes
Francés I.2 16:30-18:15
Entrenamiento y apoyo a la memoria 16:30-18:00
Miércoles
Logopedia 12:30-14:00
Francés II.2 16:30-18:15
Español y CCSE 19:00-20:30
Jueves
Español y CCSE 11:00-12:30
Francés III.2 16:30-18:15
SEDES AULAS ADSCRITAS
Arén
Lunes
Entrenamiento y apoyo a la memoria 10:00-11:00
Benasque
Miércoles
Entrenamiento y apoyo a la memoria 10:00-11:00
Bisaurri
Jueves
Entrenamiento y apoyo a la memoria 16:00-17:00
Caladrones
Lunes
Entrenamiento y apoyo a la memoria 12:00-13:00
Capella
Jueves
Entrenamiento y apoyo a la memoria 17:45-19:15
Chía
Martes
Entrenamiento y apoyo a la memoria 12:00-13:00
Estopiñán
Lunes
Entrenamiento y apoyo a la memoria 10:30-11:30
La Puebla de Castro
Jueves
Entrenamiento y apoyo a la memoria 16:00-17:30
Las Paules
Miércoles
Curso básico carné de conducir y seguridad vial 18:05-19:05
Lascuarre
Martes
Entrenamiento y apoyo a la memoria 17:15-18:45
Laguarres
Martes
Entrenamiento y apoyo a la memoria 15:45-16:45
Perarrúa
Martes
Uso básico de dispositivos móviles y tabletas I.1 10:00-11:30
Pte. Montañana
Lunes
Entrenamiento y apoyo a la memoria 11:30-13:00
Sahún
Martes
Entrenamiento y apoyo a la memoria 10:30-11:30
Tolva
Lunes
Entrenamiento y apoyo a la memoria 16:45-17:45
Torres del Obispo
Martes
Entrenamiento y apoyo a la memoria 12:00-13:00
Villanova
Martes
Entrenamiento y apoyo a la memoria 15:00-16:00
Miércoles
Uso básico de dispositivos móviles y tabletas I.1 16:00-17:30
Adult Student Career Booster (ASCB) (English)Adult Student Career Booster (ASCB) (English)

The “Adult Student Career Booster” project is co-financed by the Erasmus+ program of the European Union. The content of this post is the sole responsibility of Cpepa Ribagorza and neither the European Commission nor the Spanish Service for Internationalization of Education (SEPIE) are responsible for the use that may be made of the information disseminated here.
We present our new Erasmus + project called:
Adult Student Career Booster

The project arose from an ITSCM initiative to give adult learners the opportunity to access higher education courses and to organize a specific accelerated pathway for adults who do not have the specific degree that opens access to higher education.
The extension of this proposal by developing a blended learning offer (a combination of distance and face-to-face education) is the idea that shaped the project.
Therefore, the project seeks to explore with European partners the different practices in this field. In fact, hybrid courses have received more attention lately due to the pandemic, so it is time that we adapt our offer to these opportunities to better meet the needs of our students.
The objectives are:
- To better understand the profile of students who want to start a blended learning course at our different institutions.
- Better understand the obstacles of adult learners who want to start a blended learning programme.
- Exchange practices and knowledge between our institutions on the implementation of blended learning courses for adults.
- Strengthen the skills of teachers so that they can adapt their attitude towards students and position themselves as a guide.
- Stimulate the interest of teachers in the exchange of knowledge and practices with institutions from other European countries
- Strengthen the capacity of the teaching team to develop sequences of courses adapted to blended learning.
- Better identify and strengthen the self-discipline and learning-to-learn skills of target students

