Os dejamos la evaluación provisional de la prueba de competencias clave N2 realizada el pasado 8 de febrero. La definitiva saldrá el próximo día 22 de febrero, viernes. Los aprobados podéis pasar a recoger el certificado cuando queráis, en el horario de atención al público. Gracias y Enhorabuena a los aprobados.
ACTA PROVISIONAL DE EVALUACIÓN COMPETENCIAS CLAVE N2
Related Post
Poesía para llevar nº 19Poesía para llevar nº 19
Muchísimas gracias al CPEPA Concepción Arenal por todo vuestro trabajo y por traer los versos de Eloy Sánchez Rosillo. Fue poeta del mes en el curso 2010 /2011 y desde entonces no lo hemos podido disfrutar en la colección semanal. Os adjuntamos el enlace de ese número, el 8, porque fue muy especial. Lo prepararon entre dos centros apasionados de su poesía (IES Bajo Cinca e IES José Mor de Fuentes) y se presentó en un mismo folleto como dos caras de la misma moneda:
Adult Student Career Booster (ASCB) (English)Adult Student Career Booster (ASCB) (English)
The “Adult Student Career Booster” project is co-financed by the Erasmus+ program of the European Union. The content of this post is the sole responsibility of Cpepa Ribagorza and neither the European Commission nor the Spanish Service for Internationalization of Education (SEPIE) are responsible for the use that may be made of the information disseminated here.
We present our new Erasmus + project called:
Adult Student Career Booster
The project arose from an ITSCM initiative to give adult learners the opportunity to access higher education courses and to organize a specific accelerated pathway for adults who do not have the specific degree that opens access to higher education.
The extension of this proposal by developing a blended learning offer (a combination of distance and face-to-face education) is the idea that shaped the project.
Therefore, the project seeks to explore with European partners the different practices in this field. In fact, hybrid courses have received more attention lately due to the pandemic, so it is time that we adapt our offer to these opportunities to better meet the needs of our students.
The objectives are:
- To better understand the profile of students who want to start a blended learning course at our different institutions.
- Better understand the obstacles of adult learners who want to start a blended learning programme.
- Exchange practices and knowledge between our institutions on the implementation of blended learning courses for adults.
- Strengthen the skills of teachers so that they can adapt their attitude towards students and position themselves as a guide.
- Stimulate the interest of teachers in the exchange of knowledge and practices with institutions from other European countries
- Strengthen the capacity of the teaching team to develop sequences of courses adapted to blended learning.
- Better identify and strengthen the self-discipline and learning-to-learn skills of target students
Exposición sobre 12 Mujeres aragonesasExposición sobre 12 Mujeres aragonesas
Como se explica en este artículo del Heraldo de Aragón, este proyecto del CPEPA Margen Izquierda de Zaragoza, lo tenemos en nuestro centro.
Podréis verlo en la exposición que se encuentra ubicada en la sede de Graus.
Durante el curso pasado, cada docente elaboró con su alumnado en el aula de Zaragoza la biografía de las diferentes protagonistas, al tiempo que dos internos del Centro Penitenciario pintaron las acuarelas de los retratos que dan vida a las doce mujeres.
Este proyecto ha sido posible gracias a la dotación económica extraordinaria que han recibido los centros educativos públicos de Aragón, procedente del pacto de Estado contra la Violencia de Género, para impulsar sus planes de igualdad.
En breve, esperamos que podáis ver las exposiciones preparadas para y desde nuestro centro en referencia a esta temática.
Esperamos la disfrutéis.
Si os ha gustado, comenta este post.