Encuesta sobre la eficacia de la publicidad del centro
Related Post
Encuesta 2.0 del 2018Encuesta 2.0 del 2018
Aquí os dejamos el enlace, como todos los años, a la encuesta de satisfacción del alumnado. Esperamos vuestra participación como todos los años. Para nosotros es importante conocer vuesta opinión. El año pasado los resultados obtenidos fueron muy satisfactorios. Esperemos que este año sigan el mismo camino y si no, que nos digáis qué tenemos que seguir mejorando para conseguir que el centro satisfaga vuestras necesidades y expectativas.
Gracias por participar 🙂
Día cultural 23 febrero – A3LenguasDía cultural 23 febrero – A3Lenguas
El pasado jueves 23 de febrero tuvo lugar la primera actividad cultural de este curso escolar en Benabarre.
Esta actividad está integrada dentro del proyecto “Jesús Moncada” para la difusión y promoción de las lenguas de Aragón.
Para este día contamos con alumnado de varias de nuestras sedes: Arén, Puente de Montañana, Graus, Benabarre, etc. siendo una tarde también de convivencia entre todas las personas que forman parte de este centro.
Todo el alumnado disfrutó de una exposición sobre las diferentes lenguas que se hablan en Aragón, de un concierto de folclore tradicional y de un vino de honor.
Fue una actividad muy amena y divertida, aquí os dejamos algunas fotos y vídeos para que todo el mundo pueda disfrutar de este momento.
Adult Student Career Booster (ASCB) (English)Adult Student Career Booster (ASCB) (English)
The “Adult Student Career Booster” project is co-financed by the Erasmus+ program of the European Union. The content of this post is the sole responsibility of Cpepa Ribagorza and neither the European Commission nor the Spanish Service for Internationalization of Education (SEPIE) are responsible for the use that may be made of the information disseminated here.
We present our new Erasmus + project called:
Adult Student Career Booster
The project arose from an ITSCM initiative to give adult learners the opportunity to access higher education courses and to organize a specific accelerated pathway for adults who do not have the specific degree that opens access to higher education.
The extension of this proposal by developing a blended learning offer (a combination of distance and face-to-face education) is the idea that shaped the project.
Therefore, the project seeks to explore with European partners the different practices in this field. In fact, hybrid courses have received more attention lately due to the pandemic, so it is time that we adapt our offer to these opportunities to better meet the needs of our students.
The objectives are:
- To better understand the profile of students who want to start a blended learning course at our different institutions.
- Better understand the obstacles of adult learners who want to start a blended learning programme.
- Exchange practices and knowledge between our institutions on the implementation of blended learning courses for adults.
- Strengthen the skills of teachers so that they can adapt their attitude towards students and position themselves as a guide.
- Stimulate the interest of teachers in the exchange of knowledge and practices with institutions from other European countries
- Strengthen the capacity of the teaching team to develop sequences of courses adapted to blended learning.
- Better identify and strengthen the self-discipline and learning-to-learn skills of target students